top of page

לאהבת הספורט בשביל החיים, עינת

  • שם: עינת רוזנבאום

  • גיל: 58

  • מגיל 6 עוסקת בספורט. במהלך השנים עסקתי בענפי ספורט שונים (התעמלות מכשירים, כדורסל, ריצות שטח, ריצות ניווט, צלילה, שחייה, רכיבת שטח וכביש).

  • בשנת 2016 לאחר מפגש עם סוזי דבוסקין ,החלטתי להגשים לעצמי חלום להשתתף בטריאתלון נשים. התחלתי להתאמן לבד כי לא ראיתי את עצמי מתאמנת בקבוצה. גלית אדם שכנעה אותי שאגיע לאימוני השחייה של הקבוצה בים כדי שלא אשחה לבד. אז... בזכות גלית שהכירה לי את הקבוצה אתגרית עוטף עזה ואת המאמן יוסף למדן, גיליתי שאני יכולה להתאמן בקבוצה. ויותר מזה הקבוצה שמורכבת מאנשים מדהימים אוהבי ספורט ואתגרים. גרמה לי להתקדם ולהתפתח בתחום הטריאתלון. האתגר הבא הגיע בהפתעה כאשר יוסף המאמן הודיע לי שאני מתחילה להתחרות על פודיום. מי אני ? אני בכלל מסוגלת? מסתבר שכן יוסף המאמן ראה את מה שאני לא העזתי לראות. ומכאן הגיעו עוד חלומות. השתתפות בזוג בישראמן ואח"כ חצי איש לבד. ויש עוד אתגרים (מי היה מאמין). המוטו של הקבוצה "לאהבת הספורט בשביל החיים" מלווה אותי והפך לחלק חשוב בחיי.


bottom of page